דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


המדריך המלא לבחירת בייביסיטר 

מאת    [ 11/12/2008 ]

מילים במאמר: 511   [ נצפה 4504 פעמים ]

נספק לכם עתה את המדריך המלא לבחירת בייביסיטר : הכול על איך לבחור בייביסיטר מושלמת: הגיל האידיאלי, הכישורים הנדרשים והכימיה עם הילדים (ואתכם...).

בייביסיטר היא ללא ספק מצרך חיוני בחיינו כהורים. מעת לעת, כאשר אנו חוטאים ביציאה זוגית בערב לסרט, למסעדה או לביתם של חברים- אין מנוס מלהזמין בייביסיטר חביבה וחייכנית ממורד הרחוב, כזו שתמורת שקלים מספר "תשחרר" אתכם לכמה שעות של הנאה וכיף אנוכיים ונטולי דאגה. באמת תתביישו לכם...

הדילמה הרצינית היא כיצד לבחור את הבחורה האידיאלית לצורך עבודת השמרטפות. במקרים בהם הצאצא הרך עדיין בגיל ינקות, המחשבה עליו בידיה של מתבגרת חסרת ביטחון בהחלט לא משכינה שלווה בנפשנו, המיוסרת גם כך מרגשות אשם. לעומת זאת, כשהחבר'ה גדלים קצת ומתחילים להשתולל ולומדים את מילת הקסם "לא" - אנו מריצים בראשנו תסריטי אסונות אפשריים החל מהרעלה, וכלה בהתחשמלות וסנטרים פתוחים. האם קיימת בכלל שמרטפית מטפלת אידיאלית שתניח את דעתכם?

ראשית כל, התשובה טמונה בכם. גם אם הינכם הורים מגוננים ודואגים במיוחד, חשוב שתתנו לבחורה הזדמנות. כל בייביסיטר רוצה להרגיש כי סומכים עליה - בין אם זוהי בייביסטר בת 16 או 25. האחריות הגדולה על שלומם של ילדיכם הינה מלחיצה מספיק גם כך ולעתים דאגת יתר מצדכם רק תחמיר את המצב. כשאתם משוחחים עם בייביסיטר שיחת היכרות, היו מרגיעים ותנו לה להרגיש בנוח. אחרי הכול, זוהי "הטריטוריה" שלכם. אל תאיימו או תפגינו לחץ ומתח.

פגישת ניסיון עם בייביסיטר

לפני שאתם בוחרים בייביסיטר לילדים, מומלץ מאד לערוך פגישת ניסיון, בה תלוו את המפגש מהצד. נסו שלא להתערב יותר מדי בנעשה. בייביסיטר טובה לא תזדקק כמעט לעזרה מכם. גם אם הילדים יתביישו מעט וירוצו אליכם, עודדו אותם לשחק יחד עם ה"אורחת" החדשה. במקרה בו הילדים ביישנים במיוחד, שלבו עצמכם במשחק משותף, אך נסו שלא להיות דומיננטיים מדי. תוך כדי הפעילות המשותפת תוכלו לבחון את הדינאמיקה בין הילדים לבייביסיטר החדשה. בייביסיטר טובה תדע להיות חברה למשחקים, אך גם סמכותית מספיק, על מנת להשליט סדר בבית ולתת לילדיכם את ההרגשה כי היא האחראית כשאינכם בבית.

אחרי מפגש הניסיון

לאחר המפגש שוחחו עם הילדים. שאלו אותם מה דעתם על רעיון של בייביסיטר, האם נהנו לשחק יחדיו וירצו לעשות זאת שוב וכולי. ניתן להציג את התפקיד של בייביסיטר כחברה אקסקלוסיבית למשחקים, שניתן "להזמין" מדי פעם בערב. גם במקרים בהם הילדים "מתפנקים" ומתנגדים לרעיון, הקפידו לשדר להם הרגשה חיובית. ככל שתתמכו יותר ברעיון ולא "תכריחו" בכוח, כך יתרגלו הילדים מהר יותר לרעיון של בייביסיטר או מטפלת.

מה כדאי לשאול בייביסיטר בשיחת ההיכרות
ישנם כמה דברים שחשוב לברר עם בייביסיטר, לפני ששוכרים את שירותיה:

• ניסיון- האם יצא לה לעבוד במקומות נוספים, אם עזבה מה הייתה הסיבה לכך ועם איזה גילאים עבדה בעבר. באותה ההזדמנות כדאי לשאול לגבי המלצות או מספרי טלפון של מעסיקים קודמים. (אם כי אם אתם סומכים מספיק על האינטואיציות שלכם, הדבר אינו הכרחי).

• גיל- בייביסיטר בת 16 או בייביסיטר בת 25? הכול תלוי באדם היושב מולכם. גם בחורה בת 16 יכולה לגלות אחריות רבה ולעומת זאת בחורה בת 25 יכולה להיות קלת דעת. הימנעו מבחירת בייביסיטר על סמך גילה בלבד ונסו להתרשם מאופייה.

• זמינות- בייביסיטר שלומדת לבגרויות או באוניברסיטה, בייביסיטר שיש לה משרת עבודה קבועה - כל אלו הם דברים שחשוב לברר לפני שאתם מתחילים בהעסקה. באופן טבעי, רובנו יעדיף בייביסיטר בעלת זמינות גבוהה...

הכותב מתמחה במציאת מטפלות, בייביסטר וכן במתן טיפים לבחירת מטפלת מתאימה.



מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב